De wet van de sterkste
De wet van de sterkste is een wet die je waarschijnlijk ooit op school hebt geleerd, in de natuurkundeles: de sterksten zullen altijd overleven. Spijtig genoeg klopt die wet niet altijd, ook niet in de economische realiteit.
Je kent Kodak misschien nog, ooit een wereldberoemd bedrijf op het vlak van fototoepassingen. Zij geloofden niet in de technologie van digitale fotografie. Kijk wat er met hen is gebeurd: ze zijn van een heel groot bedrijf naar bijna niks geëvolueerd.
Dus, wat is heel belangrijk wil je vandaag de dag de sterkste blijven of sterker worden? Je moet bekijken wat de evoluties in jouw markt zijn.
Waar gaat die naartoe?
Wat zou de toekomst kunnen brengen?
Of wat zal er in de toekomst belangrijk zijn?
We spreken dan niet alleen over welke technieken je kan gebruiken of oplossingen voor een bepaald probleem of op andere dagen weken … Nee, ik heb het dan eigenlijk over marketing.
Dus wil je vandaag overleven of succesvoller worden, dan is er maar 1 oplossing en dat is snel en slim kunnen anticiperen op steeds veranderende omstandigheden!
Mis de boot van de nieuwe marketing technieken niet!
Heel veel bedrijven die het vandaag moeilijk hebben, beschikken misschien wel over een goed product maar hebben de boot gemist als het gaat over de nieuwe manieren van aan marketing doen.
Zij hebben nog altijd niet begrepen hoe het juist werkt.
Het gaat daarom niet meteen over jouw markt of technieken die voor jou van toepassing zijn, daarin moet je natuurlijk ook bijblijven, maar je moet ook mee evolueren met de nieuwe manieren van marketing voeren.
Ik deel mijn ervaringen
Wil je weten hoe jij de sterkste in jouw markt kan worden en ervoor kan zorgen dat je de boot niet mist als het gaat om nieuwe marketingtechnieken, meld je dan zeker aan voor “HET 25 INZICHTEN VAN MIJN SUCCES” webinar!
Ontdek hoe ik van bijna failliet, 3 jaar na elkaar mijn omzet wist te verdubbelen. Hier deel ik 25 inzichten -tips die mijn onderneming en mijn leven hebben veranderd!
Aanmelden via >> www.peterwuyts.be/25inzichten
Deel dit artikel met je Facebook vrienden en -fans, LinkedIn contacten, Twitter volgers en Google+ circles via de share knoppen hieronder, zodat ook de mensen in jouw netwerk kunnen profiteren van onze nuttige tips!. Gebruik de knoppen hieronder, bedankt!